Kedves Ügyfelünk! | Tájékoztatjuk, hogy az alábbi időpontokban a Biztosító egyes szolgáltatásaiban - az informatikai rendszereket érintő tervezett karbantartás miatt - előfordulhatnak átmeneti kiesések, melyek során a következő szolgáltatások nem, vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek az alábbi időszakokban: aegon.hu, online ügyfélszolgálat, Írjon nekünk, online kárbejelentő, online szerződéskötés, chat.
- 2023. február 17. (péntek) 14:00 órától február 18. (szombat) 02:00 óráig
- 2023. február 22. (szerda) 9:00 órától 12 óráig
Továbbá chat szolgáltatásunk 2023. március 03. (péntek) 8:00 órától 16:00 óráig lesz elérhető.
Ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a következő intézkedéseket tesszük:
Személyes ügyfélszolgálat:
A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén, papír alapon rögzítjük a beérkező igényeket és azokat a szolgáltatás visszaállítása után nyitvatartási időben dolgozzuk fel.
- 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig,
- 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig.
Telefonos ügyfélszolgálat:
A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén a telefonos ügyfélszolgálat nem lesz elérhető.
- 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig,
- 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig.
A szolgáltatásban esetlegesen tapasztalható néhány órás kiesés idején:
- lakáskár esetén: tárja fel a területet, fotózza le a sérülést, a hibát hárítsa el, a cserélt alkatrészt őrizze meg. Fontos, hogy a terület visszaburkolásával várjon a káresemény bejelentéséig,
- gépjárműkár esetén: a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg,
- évfordulós felmondás kezdeményezése esetén: a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg.
A panaszbejelentéseket a panasz@aegon.hu e-mail címen fogadjuk. A beérkező panaszokat szokás szerint a panaszkezelésre nyitva álló 30 napos határidőn belül rendezzük.
Egyéb időpontokban a megszokott rendben állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Megértését és türelmét köszönjük.
Üdvözlettel,
Aegon Biztosító |
|