Tájékoztatás karbantartásról
Kattintson ide, ha hibásan jelenik meg az alábbi levél!
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az alábbi időpontokban a Biztosító egyes szolgáltatásaiban - az informatikai rendszereket érintő tervezett karbantartás miatt - előfordulhatnak átmeneti kiesések, melyek során a következő szolgáltatások nem, vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek az alábbi időszakokban: aegon.hu, online ügyfélszolgálat, Írjon nekünk, online kárbejelentő, online szerződéskötés, chat.
  • 2023. február 17. (péntek) 14:00 órától február 18. (szombat) 02:00 óráig
  • 2023. február 22. (szerda) 9:00 órától 12 óráig
Továbbá chat szolgáltatásunk 2023. március 03. (péntek) 8:00 órától 16:00 óráig lesz elérhető.


Ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a következő intézkedéseket tesszük:

Személyes ügyfélszolgálat:
A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén, papír alapon rögzítjük a beérkező igényeket és azokat a szolgáltatás visszaállítása után nyitvatartási időben dolgozzuk fel.
  • 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig,
  • 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig.
 
Telefonos ügyfélszolgálat:
A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén a telefonos ügyfélszolgálat nem lesz elérhető.
  • 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig,
  • 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig.

A szolgáltatásban esetlegesen tapasztalható néhány órás kiesés idején:
  • lakáskár esetén: tárja fel a területet, fotózza le a sérülést, a hibát hárítsa el, a cserélt alkatrészt őrizze meg. Fontos, hogy a terület visszaburkolásával várjon a káresemény bejelentéséig,
  • gépjárműkár esetén: a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg,
  • évfordulós felmondás kezdeményezése esetén: a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg.
A panaszbejelentéseket a panasz@aegon.hu e-mail címen fogadjuk. A beérkező panaszokat szokás szerint a panaszkezelésre nyitva álló 30 napos határidőn belül rendezzük.

Egyéb időpontokban a megszokott rendben állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Megértését és türelmét köszönjük.

Üdvözlettel,
Aegon Biztosító